Postopek naročanja

Home » Postopek naročanja

Dodanie

Náš cieľ je mať všetky položky v sortimente vždy skladom. Preto nám dávajú možnosť expedovať objednávky, ktoré sú podané do 14:00 hod. rovnaký deň pomocou doručovateľskej služby DPD. Výnimkou sú výrobky dlhšie ako 160 cm. Tieto sa prepravujú nákladnými vozidlami a obvykle prídu na druhý deň. Počas celej doby vás budeme informovať o stave vašej objednávky od jej odoslania až po jej doručenie.

Náklady na doručenie závisia od výrobku, krajiny a veľkosti objednávky. Pre objednávky s výrobkami do dĺžky 160 cm platia nízke náklady na doručenie. Tieto náklady na doručenie sa neúčtujú pre objednávky v hodnote 150 € alebo viac. Náklady na doručenie sú trochu vyššie, ak objednávka obsahuje aspoň jeden dlhší výrobok. V tomto prípade sa náklady na doručenie účtujú od 500 € hore.

Nesprávna doručovacia adresa!
Zadali ste omylem nesprávnu doručovaciu adresu? Prosím, kontaktujte nás ihneď. Pokúsime sa ju pre vás zmeniť.

Čas doručenia

Nižšie je prehľad s informáciami o tom, koľko pracovných dní to potrvá, kým obdržíte svoju objednávku. Uvedené časy doručenia platia, ak objednávka obsahuje výrobky do maximálnej dĺžky 160 cm. Ak sú objednávke pridané dlhšie výrobky, preprava prebieha prostredníctvom nákladnej prepravy, čo znamená, že musíte počítať s dodatočným obdobím doručenia o 1 až 2 pracovné dni oproti uvedeným hodnotám nižšie.

Doba behu sa začína v pracovné dni o 14:00 hod. Objednávky podané po tomto čase budú odovzdané dopravcovi o jeden pracovný deň neskôr, čo znamená, že začiatok lehoty sa posunie o jeden deň.

Cieľ Trvanie v pracovných dňoch
Belgicko (BE) 1
Bosna a Hercegovina (BA)* 4 – 8
Bulharsko (BG) 4 – 5
Cyprus 7
Dánsko (DK) 2
Nemecko (DE) 1 – 2
Estónsko (EE) 3 – 4
Fínsko (FI) 2 – 5
Francúzsko (FR) 2 – 3
Grécko (GR) 7
Maďarsko (HU) 2 – 3
Írsko (IE) 3 – 4
Island (IS)* 7
Taliansko (IT) 2 – 3
Chorvátsko (HR) 4 – 5
Lotyšsko (LV) 3 – 4
Lichtenštajnsko (LI)* 2 – 3
Švajčiarsko (CH)* 2 – 3
Cieľ Trvanie v pracovných dňoch
Litva (LT) 3 – 4
Lucembursko (LU) 1
Malta 7
Monako (MC) 2 – 3
Holandsko (NL) 1
Nórsko (NO)* 2 – 5
Rakúsko (AT) 2
Poľsko (PL) 2 – 3
Portugalsko (PT) 3 – 4
Rumunsko (RO) 3 – 4
Srbsko (RS)* 6
Slovinsko (SI) 2 – 3
Slovensko (SK) 2 – 3
Španielsko (ES) 2 – 3
Česká republika (CZ) 2 – 3
Spojené kráľovstvo (GB)* 2 – 3
Švédsko (SE)* 2 – 5

* Schválenie dovozných colných predpisov môže byť zdržané.

14-dňová záruka vrátenia

Vrátenie
Máte právo zrušiť objednávku do 14 dní od doručenia bez uvedenia dôvodu. Po zrušení budete mať ďalších 14 dní na vrátenie tovaru. Celková suma objednávky vrátane nákladov na doručenie bude vrátená. Jediným nákladom, ktorý budete musieť znášať, sú náklady na vrátenie z vášho domova do obchodu. Ak uplatňujete svoje právo na odstúpenie, tovar musí byť vrátený so všetkými príslušenstvami a – ak je to rozumné – v pôvodnom stave a obale. Na uplatnenie tohto práva použite formulár na vrátenie. Následne od nás dostanete pokyny na vrátenie. Keď od nás obdržíme produkty v novom stave, vrátime vám nákupnú cenu.

Výmena tovaru?
To nie je žiadny problém. Produkt, ktorý ste už objednali, môžete vrátiť pomocou postupu vrátenia a samostatne objednať novú objednávku. Náklady na vrátenie tovaru budete musieť znášať sami.

Rýchla dodávka

Balíky sa každý deň odosielajú z našeho skladu v Holandsku. Preto holandskí zákazníci často dostanú svoje objednávky ďalší pracovný deň. Počas spracovania vašej objednávky vás budeme informovať o stave objednávky.

Zľava pri väčšom množstve

Čím je objednávka väčšia, tým vyššia je zľava. Okrem nákladov na doručenie sa odpočíta aj 5% zľava pri objednávkach nad 1 000 € a 10% pri 2 000 €. Tieto zľavy sa automaticky vypočítajú v nákupnom vozíku.

Vynikajúci pomer ceny a kvality

Okrem rýchlych dodacích termínov sú cena a kvalita naším hlavným záujmom. Máme priamy kontakt s továrenskými závodmi, čo nám umožňuje ponúkať veľmi konkurenčné ceny. Kvalitu našich produktov pravidelne sledujeme kontrolou kvality. S nami môžete očakávať vynikajúcu službu a hodnotu za vaše peniaze!

Ak potrebujete konkrétne pokyny pre šuflie, ktoré na webe neposkytujeme, kontaktujte nás prosím. Po konzultácii s naším dodávateľom dostanete nezáväznú ponuku.

Záruka

Veľmi dbáme na naše produkty a samozrejme robíme všetko pre to, aby sa dostali v najlepšom stave. Napriek tomu sa niekedy stane, že objednávka počas prepravy poškodí alebo vznikne iná porucha, ktorá vyžaduje uplatnenie záruky. Zákonne ste povinní takúto poruchu oznámiť do dvoch mesiacov od jej objavenia. Ak porucha spadá do záruky, postaráme sa bezplatne o opravu alebo výmenu.

Chcete uplatniť záruku? Vyplňte formulár na záruku .

Reklamácie
Vždy sa môže stať, že niečo nejde úplne podľa plánu. Poradíme vám, aby ste najprv reklamovali našu e-mailovou adresou info@brasom.nl. Budeme sa snažiť riešiť reklamáciu priateľsky. Ak to nevedie k riešeniu, je možné váš spor predložiť na riešenie prostredníctvom platformy ODR Európskej komisie.

Close
Close
Obchod
0 Košík
Close

Môj nákupný košík

Nákupný košík je prázdny

Pokračovať v nákupe